RINDU NAK BER-BLOGGING

Assalamualaikum & SSM X] 

Okay , now tangan dah kekok gila nak tulis apa dalam blog . Biasa lha kan . Blog aku , aku dah delete =.= . So , sekarang otak lembab nak tulis apa-apa yang penting dan tak penting dalam blog . Well , blog ini aku yang buat , so ikut suka hati aku lha k nak tulis apa . Hikhokkk ^@^ * Kdahmelebihdahnii =.=

Jadi jadi jadi , lagi berapa hari ja nak RAYA !


#Gambar dari sumber PakCik Google of courseeee X]

And yes ! Aku tak sabar nak raya . Termasuk kome kome sekali kan . Jadi , nak cakap Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin . Hope happy-2 always di kampunggggggg :] Nanti maybe aku akan masukkan serba sedikit sebanyak gambaqq-2 raya . Hikhikkk . 

* Notes for kawannnnn : Nanti Raya buat Raya sama-2 okayy . Kita Raya sekali dekat rumah Cikgu :)

Last but not least , we miss our Amirul Hafiz :( We want you back . 
You're the best among the best lha . We all will miss you until our last breath :']

That's all for now from HAZIQAH ZIN . BYE :)

No comments:

Post a Comment