HI , ME AGAIN , HAZIQAH

Assalamualaikum .


Macam biasa . Kalau Haziqah nak mula tulis post , mesti dia letak apa-apa gambar yang menarik . Itu lha trademark saya . Hihi :)) . And yeah , gambar di atas tidak ada kena mengena dengan post entry saya kali ini .

Well , aku rasa , kalau boleh , tiap-tiap hari aku nak update benda dekat blog nii . Biasa lha , blog aku kan dah kene delete . Haihh , sedih lagi nii :( . But , it's okay . Tak ada lha setiap rahsia aku 'dia' tahu kan . K , tak nak menyimpang jauh-jauh .

BTW Eyra Esyan , aku terbaca post entry kau yang pasal Rutira bangang menggelikan tuu . Kau puji aku COMEL kan ? Alahaiii , terima kasih sayangg . Aku hargai sesangat pujian kau tuu . HAHA XD . 

Next ayat , hari Selasa nii aku rasa macam malas nak pergi sekolah . Tapi Mak aku suruh tumpang orang lha wy . Nanti BI Presentation tuu macam mana kalau aku tak ada ? Haihh , pandai-2 lha kome buad nohhh . InsyaAllah , aku tak datang sekolah hari Selasa nii . Amin ! Haha , kbai =.= 

No comments:

Post a Comment